Polskie Forum L2X
L2eXtreme
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Polskie Forum L2X Strona Główna
->
Newbie Guide
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
L2Extreme
----------------
Kastien Reborn
Problemy
Newbie Guide
Questy
Staris
Kastien
Titan
Tempest
Administracja
----------------
Spis władz
Regulamin forum
Ogloszenia dla forum
Opinie, sugestie, żale itp.
Inne
----------------
Humor
Galeria
GSM
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ziel
Wysłany: Czw 12:46, 25 Maj 2006
Temat postu:
SH byl moja druga postacia w L2 umiem nim grac sporo tu prawdy ale tez pewne bledy i niedociagniecia .... niby w party nie wart grac na poczatku ?? lol chodzilem z elderem on roots na wysoko lvl moby ja je zabijalem oplaca sie to bo exp idzie szybko dzieki dobremu magic attack szczegolnie w karmiania na przyklad
kazdy szanujacy sie SH po 40-tce bedzie w nim chodzil
obszarowki snacznie slabsze niz np SPS'a ale pomagaja party szczegolnie jak masz w party orca szamana
tu sie zgodze
)) ale SPS jest do tego lepszy
tak SH jest raczej samotnikiem tu sie tez zgodze
wlasnie takowym bylem ale z elderem w party tworza duet nie do zniszczenia
ufty
Wysłany: Czw 7:04, 25 Maj 2006
Temat postu: SpellHowler (by arkadek) poradnik
tekst pochodzi z forum
http://www.mmorpg.pl/
a autorem tekstu jest "arkadek"
SpellHowler
Charakterystyka
SpellHowler to postać, która robi damage. Duży. Chyba jako jedyna clasa potrafi "zdmuchiwać" moby za pomocą jednego uderzenia. Co za tym idzie świetnie nadaje się dla graczy samotników, którzy właśnie odkryli świat gier online, i nie wiedzą jeszcze, że można/trzeba grać w party. Eeee.... właściwie z tym to jest tu problem... Mianowicie, siła i efektywność w walce SH sprawia, że expowanie solo, jest dużo bardziej opłacalne, niż granie w party... SH to postacie o bardzo słabym PDEF i niskim HP. Czyli takie glass cannon. Rewelacyjnie robi damage z odległości, w bezpośrednim zwarciu, szybko zaczyna wąchać kwiatki od spodu. Stun wchodzi w SH jak w masełko... Na sytuacje krytyczne: polecam GreaterHealingPotion, Sleep, oraz BlessedScrollOfEscape.
Ekwipunek
Jeśli idzie o armour to tylko DemonSet - daje +4Int. I nic tego nie przebija - nawet na AGrade.... Będąc na 57 poziomie w dalszym ciągu go używam. Mam co prawda AvadonSet do walki w party, albo na jakies inne krytyczne sytuacje, ale do solowania to tylko DemonSet. Natomiast weapon... No coż - kupuj zawsze najlepszy na jaki ciebie stać. Najwyższy Matck to twój priorytet.
Dyesy
Wybór jest tylko jeden. +Int/-Men. Jeśli tylko na to ciebie stać, zakładaj sobie dyesy. I to już na 20 lvl. Powyżej 40 załóż sobie +5Int/-5Men oraz
+4Wit/-4Men. Ten +5Int podbij ci Twój Mactk o 33%. I to jest po prostu
zajebiście dużo. Moim zdaniem nalezy w Wit należy inwestować w drugiej kolejności - bo nigdy nie będziesz lepszy niż ElvenWizards, zawsze ci założą Silence/Sleep'a szybciej niż ty im... więc po co? Natomiast jak założysz sobie +5Int, do tego wskoczysz w DemonSet (+4Int), to reszta towarzystwa będzie daaaleeeko w tyle....
Taktyka walki PvM
Na początek jedna uwaga - zawsze używasz BSPS. A taktykę można określić
następująco: "one shot = one kill". Do 20 lvl'u możesz kilować w ten sposób moby o levelach wyższych od ciebie, potem jest już gorzej. Taktyka ta oplaca się nawet wtedy kiedy bijesz moby o 7 poziomów niższe od ciebie. Tempo kilingu równoważy penalty z tytułu różnicy leveli. Ewentualnie możesz pozwolić sobie na walke "two shot = one kill", ale z tym wiąże się już ryzyko. Zaletami tego typu taktyki jest to, że:
- zarabiasz na tym (koszt strzału jest niższy od dropniętej adena)
- jest to w miarę bezpieczne (nawet jak zagrujesz grupkę 3 mobów to kładziesz ją w trzech strzałach) Idioci, którzy np. będąc na 30 poziomie idą kilować moby z 40 lvl, mówiąc: jaki to ja silny jestem, po pierwsze giną bardzo często, (z racji tego że muszą użyć 3-4 strzałów do zabicia moba, zagrowanie 2 na raz kończy się śmiertelnie), po drugie bardzo wolno expują, po trzecie qurewsko dużo dopłacają do interesu (koszt BSPS, nie jest rekompensowany przez dropniętą adena). I teraz... przyznaję się, tak, ja też byłem takim idiotą... mniej więcej do 35 lvlu... mea culpa. Podczas walki SH używa takiego combo
czarów: Body2Mind (zamienia HP=>MP) oraz VampiricClaw (wysysa HP z moba). To kombo sprawia, że poziom Mana utrzymuje się na jednakowo wysokim poziomie = nie musisz robić restów.
Taktyka walki PvP
Mój licznik pvp wygląda tak: 1/0. Więc nie będę się wypowiadał.
Czary ofensywne - overhit
Właściwie to są dwa. Tempest/Hurricane jako base attack, oraz ShadowSpark/Flare jako o 25% mocniejsza jego wersja (wolno się regeneruje, co prawda). Polecam używanie ShadowSpark, a to z tytułu overhit'a. Dobrze wpasowany ShadowSpark potrafi wygenerować z killa np: 5000exp, zamiast 4000exp (polecam szczególnie Archer of Greed lvl 45 - zajebisty exp)
Czary obszarowe
Kiedyś, jeszcze w "beta times" wykupiłem sobie te skille. Użyłem kilka razy, zginąłem kilka razy i dałem sobie spokój... Jaki ja byłem głupi... Te czary to najlepsze co SH może zaoferować party. Sprawiają że party w którym jest SH oraz OrcSzaman (WC | OL) to party z expresowym przyrostem expa. Szaman (ew. jakiś tank) robi pociąg, potem szaman robi MassRoot, potem SH to zdejmuje za pomocą obszarówek. Alternatywą dla SH jest także wynajdywanie mobów z 1/2HP, bo te grupki daje się kilować za pomocą jednego czaru obszarowego. Generując od chuja expa... (zdejmując TanorSilenos koło Giran dostawałem około 14k exp per shot...)
TATTO da SH:
+ CON - STR
+ INT - MEN
+ WIT - MEN
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin